Opel Astra Classic III

Siguranţă activă
Sistemul Opel SAFETEC integreaza o gama de echipante de siguranta activa dar si pasiva pentru a va proteja complet. Sistemul se bazeaza pe interactiunea tuturor echipamentelor de protectie standard. Astra Classic III a obtinut 5 stele la testele EuroNCAP.
-
Sistem Interactiv de Conducere (IDS) cu ESP si TCP
Oferit optional Sistemul IDS este baza interactiunii dintre sasiu si sistemele electronice de siguranta instalate. Programul Electronic de stabilitate stabilizeaza masina pentru a evita supravirarile controland până la 3 roti simultan. De asemnea este diponibil ca optiune Sistemul de Control al Tractiunii care asigura un inalt nivel de siguranta chiar si in cazul pierderilor bruste de aderenta.
-
ABS si EBD
Sistemul intervine mai rapid decât poate reactiona omul. Reglat în mod electronic acest sistem reduce semnificativ distanta de franare si te asigura ca autovehiculul poate fi controlat chiar si în cazul frânelor bruste In plus sistemul de împartire electronica a puterii de frânare (EBV), activeaza interventia frânelor spate.
-
Airbag inteligent
In noul Astra esti excelent protejat de airbag-urile full size frontale si laterale, care asigura protectie pentru torace si bazin. In plus sistemul inteligent de actionare al aibag-urilor detecteaza absenta pasagerului de pe scaunul din dreapta si blocheaza eliberera airbagurilor respective.
-
Sistem de iluminare frontal adaptiv (AFL)
Noul Astra este prima masina din categoria sa care dispune de faruri inteligente care orienteaza fasciculul luminos in functie de gradul de bracare a rotilor, cu până la 15 grade in stanga sau dreapta. Puternicele faruri Bi-Xenon variaza profunzimea fascicului de lumina in functie de viteza de deplasare a autovehicului.
-
Asistenta la pornirea in panta (Hill Start Assistant)
Acest sistem ne ajuta la urcarile pe drum de munte, sau pe drumuri cu un grad de urcare mai ridicata. Sistemul impiedica automobilul ca acesta la pierdere de turatie sau o clipa de neatentie sa alunece in spate, astfel soferul nu mai are nevoie sa franeze cu frana de mana.